November 24, 2014

Põnev nädalavahetus on seljataga

Mõnusalt tegus nädalavahetus on seljataga ja minu seinakell näitab esimest öötundi, just täpselt paras aeg teha kokkuvõtet möödunud nädalast ja heita pilk uude nädalasse.
Et kõik oluline ühe hingetõmbega kirja saada, peame alustama reedesest ennelõunast, kui meeldiva seltskonnaga jõulukaarte valmistasime.


Õhtul kogunes meeleolukas seltskond Eva sünnipäeva pidama ja valmisid kaunid märkmikud. 

Laupäeva hommikul juhendas minu hea käsitöösõber Monica auguraudadest väljalõigatud motiividega lillede tegemist. Kui vahepeal tundus, et augurauad on unustuse hõlma vajunud, siis peale seda õpituba ma enam nii ei arva. Ka paljud lõikenugadega lõigatud õied saavad täiesti uue ilme, kui neid oskuslikult töödelda. Armusin taas nii mõnessegi lõikenoasse, mida olin üsna igavaks pidanud.

Õhtupoole said minu juhendamisel valmis kohvrid. Tõeliselt kaunid taaskord....Kahjuks kõik iludused pildile ei saanudki aga aimu toimunust saab ikka.





Pühapäeva hommikul jätkasime täiesti uue tehnikaga ja selleks oli parafiiniga kangatrükk.  Oli põnev ja lõplik tulemus selgub siiski kodus, sest viimistlus jäi kodutööks.




Pealelõunal tegelesid teised Anne juhendamisel niidigraafikaga aga mina lippasin külla Emmale, kellel oli sünnipäev ning tegime koos tema sõbrannadega ehtekarpe.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails