January 22, 2010

Meie päev

Järjest enam tunnevad inimesed huvi selle vastu, mida ma iga päev salongis teen, kui ei ole ühtegi kursust. Mulle need küsimused meeldivad ja kohe ka vastan.
Igapäevaselt tegelen õmblemisega. Näiteks soovis klient mantli ümbertegemist. Alguses oli must kapuutsiga mantel. Vaja oli kapuutsi asemele leida kraelahendus, taskud allapoole viia, natuke keskkohast kitsamaks teha. Lisaks lisasime varrukaotstesse pisut kangast ja mantel oligi teistmoodi. (kahjuks mul sellest pilti ei ole).
Ja siis õmblesin pikkadest viigipükstest seeliku. Taaskasutus!
Ja ühe ilusa kanga leidsin lõpututest varudest. See kangas sündis uuesti padjakattena.
Ja mõnikord meeldib mulle viltida. Näiteks olen ma kasutatud riiete poest ostnud pitsilise topi. Ilmselt (jah, ikka kindlasti) jäi see top mulle silma sellel ilutseva tikandi pärast. Liiga pitsiline top sai pisut vilti juurde. Nüüd on top hoopis soojem ja armsam.

Järgmine kord teistest tegemistest

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails